Monday, September 5, 2011

Jadual Percubaan SPM Shah Alam , SMK TTDI

Jadual Percubaan SPM dr scola SMKTTDI Jaya (SMK Taman Tun Dr Ismail)
Gud Luck to me :))


Nampak x ? Ada tandatangan Timbalan Pengarah Pelajaran . Ada cop SIRIM ag ?
Special oww TTDI . Nampak x perubahan tarikh bg subj Physic ? Nasib baek ar lambat . 
Sempat ag na baca . Hehehe 


Oky mula perang aku esok nan BM Paper satu n paper dua . <-- Nampak x terer 
BM aku campur nan bhs BI jd ar bhs rojak . Ny arr tanda budak SPM .
Ada peningkatan . Pape pwn , aku ready da utk subj minggu ny . 
Yg aku risau subj Physics , Chemistry n Biology . 2 smua 2minggu ag .
Sumpah x bersedia utk subj berangkai 2 .


Ag 3minggu , aku xad exam sangat . Dlm minggu ke3 , aku hanya g at scola TTDI ,
hari selasa utk Akaun n Khamis utk Physics . Lps 2 aku merdeka . 

Jueraihan ,  wish to me . Tp boleh je spend time nan awk sbb tarikh n subj teratur pd teratur . Cinta awk sgt2 . Babai 

No comments:

Post a Comment