Monday, October 31, 2011

Rarely update

sekarang ny mmg aku jarang update blog , sbb aku terleby sihat hingga aku kena rehat at hospital . aku xsakit cme , doktor xbg aku cergas sgt . haha , sblm aku masuk hospital utk buang kuman dlm peparu aku , kwn2 aku semua jamu aku byk makanan , haha , abg aku pun nak aku jd bdak photoshoot dea . haha , semua wt baek at aku . nmpk sangat pkir aku nak mati . haha xpe2 , tp best ! skrg pwn best sbb pe yg aku na , org bg . aku minta jue kiss , dea kiss . 2 ag r best . ag best kami msg pasal anak , anak pertama nama dea , Aieriys Harieyna . Anak kedua nama , Aizriel Hareez n anak ketiga , Muhd Aiereyl Fariesh . Jue ny xboleh klau salah eja nm anak , naty dea mrah . hehe , walaupun ad gk berita yg xenak aku dgr dr doktor yg jaga aku . tp aku ignore je , yg penting bedah , bedah da . klau na kne bedah ag , aku da xna . jue pun da thu , parent aku pun da thu da yg aku xna wt bedah ag . sakit owww . xthu ar naty jue na melahir an ketiga2 anak aku . haha , (bertahan syg . abg ad ny . muahh ^_^)

masa ny , aku nga pujuk jue . dea on tp xbls msg . dpn aku tu , sbnrnye aku xknal .
dea kwn si baju biru 2 (Hanif / Anip ) . Yg bju hitam depan Hanif , nama dea (Ramizi / Michi)
Yg bju pink yg ala comel 2 , haha 2 ar aku . 


ny salah satu gambar yg abg aku ambl . ad byk . tp memandangkan aku update mlm ny
gne laptop abg aku , jd gambar aku xbyk . 

hehe , ny ar aku skrg . abg aku ckp , mke ny nampak aku mtak simpati . haha nmpk x at leher aku 2 , ad rantai . 2 bkn sebarang rantai , rantai 2 mama aku suro pkai sampai aku sembuh . ms ny , aku nga mkn puding mango n rasberry n moi . sedih x tgk aku ?  ttp hdsome an , wlaupun  xmandi seminggu , aku hnye cuci bdn tu pwn papa aku tlg . dea gne span . haha geli . haha

oky , lepas ny jarang update . sbb kesihatan kurang memuaskan . wish me to be fine back . take care . i luv u jue . kbabai :)

1 comment:

  1. peparu berkuman ? btw ~ semoga cepat sembuh dude .

    ReplyDelete