Monday, November 21, 2011

jujur pasal aku

bkn na bngge or bsar kpale k , at least aku ngku pe ad or pe yg aku wt .
>aku xckup solat , solat yg selalu aku wt ialah , maghrib n subuh .
>aku xckup puasa , sbb stiap sthun pd bln puasa msti aku demam / pening kpale .
>aku penghisap shisha yg tegar , dlm mse shari, aku sorg bleh hbis an shisha .
>aku ske prmpuan yg menangis , tp xna slesema pe smua 2 .
>aku ske prmpuan pkai tdung . cantik sgt .
>aku xske kne cbar , kdg2 prngai ny yg mkn dri aku blek .
>mlm2 dr pkul 845 hngge 10mlm aku an hbes an mse aku at ats bumbung . cantik permandangan . aku ske lmpu2 . haha , xkisah ar lmpu jln ke , tp lmpu mghsil an chye yg cantik pd wktu mlm .
>aku klau ad msalah pape , msti aku an gtau at kucing aku yg nme dea Garfield . blum hbis citer ag , msti dea da tido . tp aku xksah , sbb aku da pwn lpas an pressure aku at dea . aku jrang kongsi msalah aku nan sesama manusia especially my mom n papa aku . aku xske citer nan dorang , sbb mama aku bkn shat sgt oww . dea ad pyakit tulg sum sum , tp da wt operation da , mybe da oky , mybe dea rhsia an gk . aku xthu . papa aku kurg rpat nan aku , dea leby ske an abg aku , Faez Zikri . jd aku leby rpat nan mama n my pet .
>org yg aku syg , aku sggup wt pe je , include my mom . prnh dea xbleh kluar dr kete sbb tulg sumsum dea got a problem . i don't know how to say , mybe that is funny . but , pls take this serious because i luv my mom so fucking damn much ! aku wt mcmne tau ble mama aku xbleh kluar dr kete , aku ankt dea tp smpai at ruang tamu je , sakit tulg blkg . xsgke bdn kcil tp berat :p
>aku obses nan Ayumi Hamasaki , FT Island and Yiruma's Song .
>aku paling bnci manusia yg bermuka2 . sbb itu umpama mcm ckp org keling .
>aku paling ske org yg jujo , setia , pgg pd jnji .
>skrg aku mengamalkan cara2 , ble aku jeles , aku an diam an je .
>aku an diam an jgak klau aku sakit ht .
aku ad bc blog sorg bdak laki ny , dea cakap , leby baek kte pendam perasaan sakit ht , cemburu , kcwe , n sdeh , jgn sesekali tnjuk ksedihan kte at psgan kte , sbb perasaan 2 dpt rosak an hbgn kte . kte prlu tnjuk an sebaliknye pe yg kte rse . aku sokg , n aku brpndpt mlai skrg aku an pendam an perasaan aku . xtahu ar jue perasan ke x klau aku cbe pndam an . 


OKY , da ar citer pasal aku , sbb aku nga OTP nan jue . hehe kbaii

No comments:

Post a Comment