Tuesday, March 5, 2013

Thanks Guy :')

Assalamuailaikum . Lama saya tak update . Seriously saya terharu dengan comment blogwalking . Even , 3bulan saya tak mengupdate , tapi korang semua still baca entry saya . Thanks guy yang bagi comment positif . Tak lupa yang puji blog yang simple ni , yang berjaya tenangkan fikiran baca entry sambil makan kek  . tak lupa yang minta saya sentiasa update . Ok lepas ni saya akan sentiasa meng-update . Btw , saya tak sombong . Kalau korang nak kawan rapat dengan saya , cari fb saya Farez Zaquan . Insya-allah kita dapat kawan dengan lebih rapat . saya suka dengar masalah orang , jadi share la masalah korang . mana tahu saya boleh tolong . Thanks guy , saya tersangat terharu rupanya ada juga yang baca blog ni :') And disebabkan korang baca n blogwalking kat sini , viewers saya meningkat menjadi 3+++ , even nampak mcm batak . tapi niat saya nk disampaikan , adalah saya tersangat terharu dengan korang semua . Thanks A Lot :')



No comments:

Post a Comment