Saturday, June 11, 2011

Al-Fatihah Untuk Farez

Yassin.. hmm, dengan ny Luffy akan bagitahu bahawa Farez telah meninggal dunia..sangat sedih.. pada pukul 830malam.. Farez telah menghembus nafas terakhirnya di kamar dea..sangat sedih.. suasana di rumah Farez muram dan agak suam2.. semua kelihatan sedih terutama abang dea yang banyak dosa.. kenapa? tak percaya Farez meninggal.. Luffy boleh bagi bukti..kejap Luffy upload photo Farez kena kapan.. jangan ingat Luffy cakap kosong k..Korang jangan terkejut.. dia meninggal sebab kawan dia si Azim telah mengamuk kerana skate..kaki Farez mengalami tulang retak.. doktor yang merawat Farez pwn terkejut n tak sangka sebab kematian si Farez ny hanya keretakkan yang biasa bukan luar biasa.. tapi mungkin ajal nak ambil dea.. kita hanya mampu berserah pada Ilahi dan banyakkan doa untuk dea..ny bukti Luffy meninggal dunia..

ny muka si Azim, memang rupa penjahat!
yang terlentang tu, tu ar si Farez!! 

Luffy tak sanggup tengok!!
sedihnya diri aku kena kapan.. 
7 kali dorang balut Farez guna kain.. memang panas!!

tu baju biru nama dea, Waqars
yang kena kapan tu, Farez.. (jangan gelak)
yang baju hijau tu, nama dea Iskandar
dorang senyum sebab ny ar saat terakhir bergambar dengan Farez..
Luffy tak sempat sebab Luffy ada dengan Farez.. 
dorang tak ceria sangat pun.. tapi depan camera kena arr control..

ny doctor rawat Farez, nama dia Doct Tan..
baju oren tu, semasa Farez sihat walafiat..
dan kini Farez tak sihat lagi...

ny pula?? hmm nurse Farez.. 
nama dia Kasyfulka Azima..
dia orang jauh, tu fasal nama pelik..
dea antara yang tersedih.. entah apa kesilapan dia..
sampai menangis tak henti2..

AMACAM?? DAH PERCAYA?? KAHKAHKAHKAH.. 
TAK LAWAK, TAPI GELAKKAN JE

JENG-JENG

Luffy is Me la.. HAHA
Jangan percaya, kalau percaya nampak sangat kurang cerdik..
kalau aku meninggal sape yang post note ny..
tapi picture ny mata saya bengkak..
tahu kenapa, 
saya sejak akhir2 ny suka menangis
tak cukup tido..
saya rindukan dea, Jueraihan saya, si Panda saya..
saya sihat la.. alhamdulilah.. 

ny apa??
tak tau??
oky, ny ialah , X-ray..
kenapa saya ada X-ray?
kerana doct kata kaki saya mengalami keretakkan di lutut..
kenapa di lutut??
sebab kawan si Azima (Azim) pukul..
kenapa dea pukul??
sebab saya salah pilih skate yang dea nak..
macam mana lutut saya sekarang?
so far so good, ada simen..
kenapa ada simen??
sebab doctor nak bagi keretakkan tu pulih..
kenapa nak bagi pulih?
sebab nak bagi saya boleh jalan as usually..
kenapa nak bagi jalan macam biasa??
sebab takut jue lari..
kenapa jue nak lari??
sebab dea tak suka laki penyakit..
kenapa dea tak suka laki penyakit??
sebab susah nak bela..
kenapa susah nak bela??
sebab nak kena spend time leby
kenapa nak spend time leby??
sebab saya perlukan perhatian..
kenapa perlukan perhatian??
sebab perhatian dea cukup bermakna..
kenapa perhatian dea cukup bermakna??
sebab saya rasa diri saya di sayangi dan di cintai oleh dea..





No comments:

Post a Comment