Saturday, June 11, 2011

Kisah Kita Dengan Awak ^^

Jueraihan . Satu nama yg gua takkan lupa sampai nafas terakhir gua !
Minah ni lah yg dah curi hati gua dan simpan kt dlm hati dia . Suka hati dia je nak maen curi - curi .
Silap hari bulan memang gua curi hati balek ! Alahh , tapi tak kesah lah sbb gua dgn dia dah pown secara rasminyaa ditabalkan menjadi sepasang suami isteri ( wlaupun takder sijil ) .

Di sini gua nak menekankan bahawa gua dgn dia mmg dah berpacaran . 
Kalau org tanya . "Sapa Girlfriend u Zack ?" - Gua jawab nama dia princess. 
Girl-friend gua , gua panggil princess sbb dia ada ciri - ciri mnjadi seorang princess yg sgt chantekkk 
Semua yg gua nmpk kt dia , mmg cantekk dan indah :D Eececece . Gua takkan ckp benda ni selagi gua betol2 tak pasti . Tapi masalahnya skrang , gua dahh pasti dan gua sayangkan dia .
Boyfriend dia Zack . Girlfriend gua . Jueraihan 


Tapi minggu ny gua dengan awek gua suka gado.. gua tengah berusaha sedaya yg termampu untuk berbaik dengan awek gua, sekarang dia nak rehat.. jadi gua bagi dia rehat sampai hari isnin..

No comments:

Post a Comment