Wednesday, May 23, 2012

i'm yearn my blog !

I GOT A NEW MESSAGE !
He said , 
'hi farez , you think you have nice looking to your girlfriend . you thought that , Jue always saw your 'nice looking' . Seriously , i'm have nice looking more than you . So , even you made Jue melting to you , when she look at me , and i'll say that i want her . She will leave you for me!' 


I'M IGNORE MY MSG 

so young . hahaha
(aku da boleh nyanyi lagu Something happen to my heart-A'st1 ft T-Max)

so pretty :')
pipi dea , comel , bulat org kata macam gadis jepun zmn dulu , pipi seketul ble senyum ^___^


serius , aku xtahu na update pe , aku sebenarnye na update gbr jue je , tp alang online , update pe smua , aku cuma na gtau yg aku mature ! hehe da bleh jge jue , da ad duit da , aku da keje da. wlaupwn keje aku xsesibuk papa aku , aku byk mengurangkan beban  dea . pkul 2ptg , mmg aku na rhat , hehe sbb bini aku bru blek scola . kdg2 aku rs cm ktaorg da kwen ow . hehe *malu ! :))

p/s : aku nan jue bagai pinang dibelah dua ok . sama cantik sama padan ^________^

No comments:

Post a Comment